خشایار صنعتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مناطقی که ممکن است مشکلاتی در امر اعزام عوامل اجرایی و صندوق‌ها در آنها ایجاد شود، شامل «آختاچی غربی»، محور برهان و «خاتون‌باغ»، «چوملان»، «شیخان» و محور آفان در بخش مرکزی و مناطقی از بخش خلیفان بوده که در همین راستا در تمامی این مناطق ماشین آلات برفروبی شامل لودر، گریدر برف‌خور و مایلر برای بازگشایی محورهای برف گیر مستقر شده است.

وی  با بیان اینکه از هفت دستگاه خودرو سنگین بخش خصوصی نیز علاوه بر ماشین‌آلات شهرداری مهاباد در این زمینه استفاده می‌شود، افزود: هماهنگی لازم با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای تامین به موقع سوخت مورد نیاز در راهدارخانه‌ها انجام شده‌است.

وی اضافه کرد: تیم‌هایی از هلال احمر و هیات کوهنوردی این شهرستان نیز به حالت آماده‌باش در راهدارخانه‌های این شهرستان استقرار خواهند یافت تا در صورت نیاز برای انتقال صندوق های اخذ رای به مناطق سخت‌گذر از آنان استفاده شود.

وی گفت: وضعیت و شرایط این شهرستان به مرکز استان نیز اعلام شده است تا در صورت نیاز از یک دستگاه بالگرد استفاده شود. 

رییس هیات بازرسی انتخابات مهاباد با بیان اینکه درحال حاضر تمامی ماشین‌آلات اداره راهداری مهاباد در حال تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی در مناطق دورافتاده و سخت‌گذر هستند، گفت: برای انتقال عوامل اجرایی شعب و صندوق های اخذ رای نیز ۱۹۵ دستگاه خودرو شامل، اتوبوس، مینی بوس، سوازی و خودروهای دیفرانسیل‌دار تجهیز و به حالت آماده قرار دارند.

مهاباد دارای ۲ حوزه اصلی و فرعی انتخابات بوده که حوزه اصلی آن در مهاباد و حوزه فرعی در شهر خلیفان قرار دارد و ۱۲۰ شعبه اخذ رای شامل ۵۹ شعبه شهری و ۶۱ شعبه روستایی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعیین شده‌است.

برای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۱۰ نفر برای تصاحب یک کرسی نمایندگی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال، در ۱۰ حوزه اصلی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.