سرهنگ کمال حسین زاده در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان در پی بارش برف اظهار کرد: بارش سنگین برف از ابتدای هفته در استان آغاز شده و از فردا موج جدید بارش‌ها در استان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش سنگین برف موجب لغزنده و مسدود شدن برخی محورهای ارتباطی استان شده است عنوان کرد: هم اکنون تمامی معابر و راه‌های ارتباطی استان به خصوص در محورهای مهاباد به سردشت و پیرانشهر _ تمرچین، گردنه قوشچی _گردنه قره تپه و محور پیرانشهر به سردشت برفی، لغزنده است.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه به دلیل لغزندگی و وقوع کولاک تردد فقط با زنجیر چرخ میسر است ادامه داد: به رانندگان و مسافرانی که قصد تردد از راه‌های ارتباطی استان را دارند توصیه می‌شود از هرگونه تردد غیر ضروری در این محورها به جد خودداری شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها برابر اعلام سازمان هواشناسی تا اواخر هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت گفت: محور برهان (مهاباد به بوکان) مسدود و تردد در محورهای ارومیه و شمال استان به دلیل بارندگی و لغزندگی گردنه‌ها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های استان توصیه کرده است، رانندگان در صورت ضرورت سفر، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.