این دیدار که قرار بود روز پنج‌شنبه، ۲۴ بهمن ماه به انجام برسد با توافق طرفین از ساعت ۱۶ امروز در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود و هر ۲ تیم عصر روز گذشته آخرین تمرین خود را قبل از دیدار هفته شانزدهم در این سالن برگزار کردند.

تیم شهرداری ارومیه با ۲۹ امتیاز در رده‌ ششم جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد و هفته گذشته در ماراتنی سخت و نفس‌گیر در غیاب بازیکنان تاثیرگذاری همچون شهرام محمودی و محمدرضا حضرت پور با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مقابل سایپا تهران شکست خورد.

تیم والیبال خاتم اردکان نیز هفته گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال کشور مقابل راهیاب ملل مریوان به پیروزی رسید و با روحیه خوبی به ارومیه سفر کرده است.

شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد، ۱۳ تیم حاضر در این رقابت‌ها هستند.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.