نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه روز پنجشنبه در این آیین با اشاره به اینکه اگر خون شهدا نبود، نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور استقرار نداشت، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان به این عظمت رسیده و آن را مدیون خون شهدا و ایثارگران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با تاکید بر اینکه همه به ویژه مسوولان در قبال خون شهدا در قیامت جوابگو خواهند بود، اضافه کرد: «شهدا رفتند و به سعادت رسیدند» ما نیز باید از خداوند متعال بخواهیم که در راه شهدای انقلاب اسلامی ثابت قدم بمانیم.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با محوریت سردار سپهبد شهید سلیمانی و در آستانه چهلمین روز شهادت این شهید والامقام برگزار خواهد شد، افزود: همه ما به صورت گسترده و باشکوه در این راهپیمایی حاضر خواهیم شد تا یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم. 

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با هجمه گسترده رسانه‌ای می‌خواهند مردم را در این روز مایوس کنند تا این راهپیمایی کمرنگ شود، ادامه داد: مردم ولایتمدار استان مثل همیشه با دست‌های گره کرده در راهپیمایی این روز مقدس حضور خواهند یافت تا دشمنان بدانند که مردم همیشه در صحنه خواهند بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی با اندیشه‌های متعالی امام خمینی (ره) در شرایطی پیروز شد که ایدئولوژی‌های فکری شرق و غرب در جهان حکومت می‌کردند.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی حاجیلو با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به راه خود ادامه خواهد داد، اضافه کرد: جمهوری اسلامی با بیانیه گام دوم انقلاب به سمت تمدن‌سازی و مقدمه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) پیش خواهد رفت. 

به گزارش ایرنا حاضران در این آیین معنوی با اهدای گل و عطرافشانی مزار شهدای ارومیه بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید پیمان کرده و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را زمزمه کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.