پیمان رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دیدار که در سالن شهید اردهال کاشان برگزار شد، والیبالیست‌های نوجوانان شهرداری ارومیه ست نخست را ۲۷ بر ۲۵ به حریف خود واگذار کردند اما در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ بر حریف خود غلبه کردند.

وی بیان کرد: مبین شیری دریافت کننده قدرتی تیم نوجوانان شهرداری ارومیه با کسب ۱۸ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان انتخاب شد.

رضایی افزود: همچنین «نیما نیکخو» پاسور نوجوانان شهرداری ارومیه در این دیدار به دلیل ارائه بازی بی نقص، با تصمیم کمیته فنی مسابقات به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

رییس هیات والیبال ارومیه گفت: شاگردان آیدین کارگرپیشه در تیم نوجوانان شهرداری ارومیه، امروز چهارشنبه نهم بهمن ماه در دومین بازی خود از ساعت ۱۹ به مصاف پیکان تهران می روند.

والیبالیست های نوجوان شهرداری ارومیه قرار است در این مرحله /نهایی/ و در گروه یک این مسابقات مقابل تیم‌های پیام خراسان، پیکان تهران و شهرداری گنبد به میدان برود و در گروه ۲ نیز تیم‌های سایپا تهران، کاله آمل، شهرداری ورامین و راهیاب ملل مریوان قرار دارند.

تیم نوجوانان شهرداری ارومیه دی ماه گذشته با درخشش در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور به همراه تیم‌های شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و راهیاب ملل مریوان به این مرحله /نهایی/ راه یافت.

امیرمحمد حیدری‌زاد، نعمت جعفری، مبین نصری، مبین شیری، پارسا حیدری، محمد جان‌عمو، سالار اسماعیلی، حمیدرضا خلیلی، نیما نیکخو، سینا قنبرزاده، متین محمدزاده، شایان سپهری‌فر، پارسا جان، امیرحسین خدایی، مهدی مظفری، آرین دستی، مبین مجرد و  عرشیا خلیلی با هدایت آیدین کارگرپیشه، مربی گری ایرج مهدی‌زاده و حمید انوری و سرپرستی قاسم همتی در ترکیب تیم نوجوانان شهرداری ارومیه حضور دارند.
مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان از ۸ تا ۱۱ بهمن ماه با حضور هشت تیم در ۲ گروه به میزبانی کاشان در حال برگزاری است.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.