علیرضا اکبری‌پور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: راهداران در تمامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند اما بارش‌های پراکنده همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در محورهای نقده به سمت اشنویه، ارومیه - مهاباد حوزه زیر نظر نقده، سه راهی حیدرآباد به سمت سه راهی محمدیار، محور نقده به پیرانشهر به علت لغزندگی شدید جاده و برف و کولاک بی‌سابقه، رانندگان باید از زنجیرچرخ, لوازم ایمنی و امدادی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با شدت گرفتن بارش برف در استان، عوامل راهداری این شهرستان در تمامی مسیرهای بین‌شهری با بیش از 10 دستگاه خودرو امدادی و 2 دستگاه لودر در حال برف‌روبی و آماده‌باش هستند.

اکبری‌پور ادامه داد: مسافرانی که قصد سفر به شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی را دارند می‌توانند با شماره‌گیری 141 «سامانه اطلاعات مرکز مدیریت» از آخرین وضعیت جاده‌ها باخبر شوند.

به گزارش ایرنا به علت شدت بارش برف و کولاک به همه رانندگان به‌طور جدی توصیه می‌شود بدون داشتن لوازم و تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیرچرخ، لباس گرم و خوراک در محورهای مواصلاتی و روستایی نقده، مهاباد و اشنویه تردد نکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.