فخرالدین پنهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مراسم با حضور مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، فرماندار و جمعی از خیّران و مسوولان این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: علاوه بر این میزان کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده، یک قطعه زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع به ارزش ۲۰ میلیارد ریال نیز جهت احداث مرکز کودکان بی‌سرپرست به شرط احداث تا سال ۱۳۹۹ از سوی خانواده «حاج سلیمان رحیم‌زاده» اهدا شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ خیّر در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، اضافه کرد: پیش بینی شده است مبالغ دیگر نیز طی روزهای آتی توسط خیران به حساب انجمن معلولان واریز شود.

وی در رابطه با احداث ساختمان اداری و درمانی انجمن معلولان اشنویه گفت: زمین این ساختمان در سال ۱۳۸۱ توسط شورای اسلامی شهر اشنویه اهدا شده و تا سال ۱۳۹۷ بلاتکلیف مانده بود.
«پنهانی»، افزود: این ساختمان شامل ۲ طبقه خواهد بود که طبقه اول برای ایجاد فروشگاه جهت ارایه سبد کالا و اقلام مصرفی معلولان با اشتغال‌زایی پنج نفر از معلولان در نظر گرفته شده است و طبقه دوم نیز جهت انجام امور درمانی و گفتار درمانی و مراکز حرفه‌آموزی معلولان ذهنی بالای ۱۴ سال  است که توسط معلولان این شهرستان اداره خواهد شد.

یکهزار و ۶۸۰ نفر معلول در این شهرستان وجود دارد که خدمات مختلف توانجویی و توانبخشی از اداره بهزیستی دریافت می‌کنند.

این شهرستان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیش از ۷۴ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.