عزیز سهندی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۲۶ هزار و ۵۰۰ فقره در اختیار مددجویان قرار گرفته که بخش قابل توجهی از آن مربوط به اشتغال خانواده‌های نیازمند بوده‌است.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمار، متوسط تسهیلات پرداختی به مددجویان در آذربایجان‌غربی از محل صندوق امداد ولایت، نزدیک ۵۰ میلیون ریال بوده که رقم قابل توجهی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی، ۱۳۱ هزار سپرده‌گذار دارد که با نیت خیر، وجوهی را در این صندوق به امانت گذاشته‌اند تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: گسترش دامنه سپرده‌گذاری خیّران و اهتمام در مشارکت‌گیری از ارگان‌ها و نهادهای متعدد از اهم برنامه‌ها و اهداف این نهاد تا پایان سال جاری است.

به گزارش ایرنا، کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند سال ۱۳۵۷ فعالیت خود را با فرمان حضرت امام خمینی (ره) آغاز کرد و حدود ۴۱ سال از آغاز فعالیت این نهاد می‌گذرد.

کمک به خانواده‌های نیازمند از طریق پرداخت مستمری، کمک‌هزینه‌های جهیزیه، تحصیل در مدرسه و دانشگاه، ازدواج، درمان و اشتغال از جمله فعالیت‌های این نهاد به شمار می‌رود.

صندوق امداد ولایت نیز از ابتدای سال ۱۳۹۶ در کشور راه‌اندازی شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.