هیرش وقاری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: والیبالیست‌های جوان و با استعداد مهابادی که به دلیل حضور نداشتن تیم والیبال این شهرستان در لیگ دسته یک کشور بدون تیم هستند، اکنون مورد توجه مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه قرار گرفته‌اند و طی سال جاری سومین بازیکن این شهرستان نیز در پایه‌های مختلف به تیم شهرداری ارومیه پیوست.

وی ادامه داد: «پارسا جان» نوجوان سرعتی‌زن مهابادی با عقد قراردادی یک‌ساله به تیم نوجوانان شهرداری ارومیه پیوسته است و همراه این تیم در رقابت‌های سوپر لیگ نوجوانان کشور حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: رقابت‌های سوپر لیگ نوجوانان کشور با حضور ۱۳ تیم از تاریخ ۱۱ دیماه به میزبانی کاشان برگزار می‌شود.

رییس هیات والیبال مهاباد اظهار داشت: بیش از این نیز «محمد بربست» که یکی از استعدادهای والیبال مهاباد است به تیم سوپر لیگی شهرداری ارومیه پیوست.

وقاری عنوان کرد: «فرهاد پیروت‌پور» دیگر والیبالیست پشت خط‌زن این شهرستان نیز هم‌اکنون به عنوان کاپیتان در تیم بزرگسالان لیگ برتری شهرداری ارومیه حضور دارد.

باشگاه شهرداری ارومیه امسال برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرد به طوری که بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته به خدمت گرفت.

مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه با توجه به داشتن تیم‌هایی در رده سنی جوانان و امید، سعی دارند با جذب بازیکنان مستعد از شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی به آینده‌سازی برای این تیم دست بزنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.