رسول بخشی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این واحدها از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، اظهار داشت: علاوه بر این هفت واحد مسکن مددجویی در نقاط شهری و روستایی نیز با هفت میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد ساخته شده است.

وی گفت: جهت انشعاب آب، برق و گاز ۵۴ خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده‌است و لوله‌کشی گاز منازل ۴۵ خانوار دیگر با برآورد یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در حال اجراست.

وی با بیان اینکه خیران جهت ساخت مسکن مددجویان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک اهدا کرده‌اند، گفت: در رابطه با تعمیر جزیی و کلی مسکن مددجویان به تعداد ۸۵ مورد نیز، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال امسال هزینه شده‌است.

وی ادامه داد: امسال ۸۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال به عنوان مستمری به ۲ هزار و ۲۲۶ خانوار که سرپرست آنان فوت شده و ۱۵۹ خانوار که والدین از هم جدا شده‌اند، پرداخت شده ‌است.

مدیر کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) میاندوآب با اشاره به معافیت سربازی پنج نفر از فرزندان مددجویان این شهرستان، گفت: برای این پنج نفر تسهیلات اشتغال‌زا پرداخت شده و هم‌اکنون مشغول کار هستند.

«بخشی» افزود: در زمینه مسایل حقوقی به واسطه وکلای نیکوکار میاندوآبی، مشکل حقوقی ۱۸ نفر از مددجویان نیز به صورت رایگان حل شده است.

وی اضافه کرد: امسال ۱۸ نفر از فرزندان مددجویان این نهاد که در شهرهای دور خدمت سربازی خود را می‌گذراندند و خانواده‌ها نمی توانستند هزینه رفت و آمد آنان را تامین کنند، با پیگیری‌های انجام گرفته به نزدیک‌ترین محل زندگی‌ خود انتقال یافتند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و برگزاری جشن عاطفه‌ها، بیان کرد: قبل از آنکه سال تحصیلی جدید آغاز شود، توسط اصناف و بازاریان خیر و نیکوکار میاندوآبی به ارزش چهار میلیارد ریال نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش مدرسه در میان ۲۷۳ دانش‌آموز توزیع شد.

در شهرستان میاندوآب چهار هزار و ۷۴۴ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹ هزار و ۴۸۸ نفر زیرپوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.