مصطفی کارخانه در این خصوص گفت: من به مردم و مسوولان شهری استان آذربایجان‌غربی بدهکارم و اعتقاد دارم آنها بهترین در کشور هستند ولی من به دلیل جراحی سومی که دیروز انجام داده ام، دیگر قادر به ادامه همکاری با والیبال این شهر نیستم چرا که شرایط جسمانی کنونی به من اجازه همکاری نمی دهد.

وی افزود: با هیچیک از مسوولان باشگاه مشکلی نداشته ام و به ویژه با آقای پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه؛ گاهی باهم البته بحث می کردیم اما مشکلی در این مورد وجود نداشت.

وی با اشاره به برخی سنگ اندازی ها از سوی افرادی که مورد حمایت خودش بوده اند، اضافه کرد: فکر می کنم سکان هدایت تیم شهرداری ارومیه به یکی از مربیان بومی ابراهیم وطن پرست، جهانگیر سیدعباسی و یا مجید ساداتی سپرده شود البته این فقط گمان من است و مسوولان باشگاه باید تصمیم بگیرند.

کارخانه درباره شرایط کنونی تیم ملی والیبال هم گفت: باید پرچم والیبال بالا باشد، ولاسکو با آن همه عظمتش آمد و رفت و ایگور کولاکوویچ هم خواهد رفت، آنچه می ماند والیبال ایران است و ما باید در این برهه همبستگی خودمان را در جهت حمایت از تیم ملی نشان بدهیم. وقتی از همبستگی می گوییم در دل آن مسایل و نکات مهمی نهفته است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1304855
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.