رییس شبکه بهداشت و درمان نقده روز یکشنبه در حاشیه کلنگ‌زنی این ۲ طرح بهداشتی درمانی به خبرنگار ایرنا گفت: مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲ و ۳ نقده هر کدام با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۶۰ میلیارد ریال از منابع ملی و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در دو نقطه مختلف شهر احداث خواهد شد.

محمد عبدلی افزود: با راه‌اندازی این ۲ طرح سطح خدمات بهداشتی به مردم این شهرستان و منطقه ارتقا خواهد یافت.

 وی یکی از نیازهای شهرستان نقده در عرصه سلامت را تکمیل و راه‌اندازی بال دوم بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان عنوان کرد و گفت: عملیات ساختمانی این طرح هم اکنون از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: بیمارستان نقده به‌ عنوان قطب مرکز درمانی منطقه می‌تواند شهرهای اشنویه، پیرانشهر و سردشت را تحت پوشش قرار دهد و اتمام و راه اندازی آن یکی از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان این شهرستان است.

جواد آقازاده روند پیشرفت فیزیکی این پروژه مناسب است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این طرح باشیم.

 فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) نقده در چهار طبقه احداث می‌شود؛ این طرح دارای ۸ اتاق عمل، ۱۴۱ تخت بستری و فضاهای داخلی آزمایشگاه، رختشوی‌خانه و استریل مرکزی، بخش‌های بستری، بخش مراقبت‌های ویژه، اتاق عمل و ریکاوری است.

۱۲۰میلیارد ریال برای فاز یک بخش توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) نقده و ۳۷۵ میلیارد ریال برای فاز دوم این طرح پیش‌بینی شده است.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری نقده با ۹۲ روستای تابعه در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب شرقی ارومیه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.