قدرت‌اله قاسمی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اجلاس نماز در آذربایجان‌غربی افزود: این اجلاس امروز در سطح مدارس استان با برنامه‌هایی مانند سخنرانی و خاطره‌گویی و برنامه‌های متعدد فرهنگی طی نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی گفت: در سطح منطقه و استان نیز این طرح با هدف تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به نماز و نیز تبیین اهمیت آموزه‌های دینی و معنوی طی آبان و آذرماه برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با بیان اینکه امروز روز تکریم و پرداختن به نماز در همه مدارس استان می‌باشد، افزود: افراد مسوول و معلمان به اندازه توان خود تلاش کرده و آموزه‌های دینی را به طور مستمر تبیین کنند تا به ملکه ذهن دانش‌آموزان تبدیل شود.

قاسمی بیان کرد: با توجه به گسترش فضای مجازی، احاطه روح و روان دانش‌آموزان از مسیر برگزاری چنین آیین‌هایی بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۴۰۰ نفر در اجلاسیه استانی که در ۱۲ آذرماه در ارومیه برگزار می‌شود مهمان هستند، گفت: ۵۰ درصد این مهمانان دانش‌آموز و بقیه مسوولان هستند و در راستای پربارسازی این اجلاس فرهنگی و معنوی یک فراخوان ادبی و عکس نماز نیز در سطح مدارس ارائه شده‌است.

وی با بیان اینکه همه ارکان آموزش و پرورش در این اقدام مهم سهیم هستند، گفت: این اجلاسیه در ۱۲ آذرماه در آذربایجان‌غربی و در راستای برگزاری بیست و هشتمین اجلاسیه کشوری نماز در گلستان برگزار می‌شود.

پنج هزار مدرسه در استان آذربایجان‌غربی وجود دارد که ۶۰۷ هزار دانش‌آموز در آنها مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.