محمود زمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سخت‌گذر بودن محورهای روستایی و مشکل تردد در هنگام بارش برف، لازم است آرد مورد نیاز نانوایی‌های روستاها جهت پخت نان از هم‌اکنون تامین و به روستاها ارسال‌شود.

وی بیان کرد: به همین دلیل با تشکیل جلسه‌ای در محل این فرمانداری در زمینه تامین آرد نانوایی‌ها، روستاهای سخت‌گذر و دورافتاده تکاب تصمیم‌گیری و بر اولویت تخصیص سهمیه لازم در اسرع وقت به این روستاها تاکید شد.

وی با بیان اینکه ساماندهی نحوه و میزان توزیع و پخش آرد بین نانوایی‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: بهبود کیفیت نان در تکاب نیازمند بازرسی و نظارت بیشتر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

«زمانی»، ادامه داد: اداره‌های غله و خدمات بازرگانی و صنعت، معدن و تجارت نسبت به افزایش سهمیه آرد شهرستان تلاش کنند.

وی گفت: ادارات ذیربط برای افزایش کیفیت نان و تامین به موقع آرد خبازی نانوایی ها و جلوگیری از ایجاد اختلال در امر توزیع آرد و پخت نان و برخورد با متخلفان باید اهتمام جدی داشته باشند.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است و هم اینک ۱۰۲ واحد نانوایی با آرد یارانه ای و ۴۸ واحد نانوایی آزادپز در این شهرستان فعال هستند؛ آرد مصرفی در نانوایی‌های این شهرستان دارای ۱۲.۵ درصد سبوس است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.