ابراهیم محمدی روز سه‌شنبه در جمع مدیران شهرستان پلدشت افزود: این استان در ردیف هشتم کشور از نظر تعداد دانش‌آموز است که در ۲۵ هزار و ۶۵۵ کلاس دایر در پنج هزار و ۱۱ واحد آموزشی هم‌اکنون در حال تحصیل می‌کنند.
وی اظهار داشت: آذربایجان‌غربی علی‌رغم مشکلات و کاستی‌ها از نظر ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی وزارت آموزش و پرورش جزو ۶ استان برتر کشور است.
وی با تاکید بر تربیت دانش‌آموزان در مدارس اضافه کرد: برای بررسی نتایج و ملاک‌های این اقدامات تربیتی نباید در کنکور و تعداد قبول‌شدگان مدنظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اهداف آموزش و پرورش در ایران با سایر کشورهای دنیا متفاوت است افزود: سند تحول بنیادین سند اجرایی در این زمینه است و سندی به نام سند ۲۰۳۰ در آموزش و پرورش کشور شناخته شده نیست، هرچند که عده‌ای مغرض مدعی‌اند این سند وجود دارد.
«محمدی»، اضافه کرد: عده‌ای برای کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب در عرصه تعلیم و تربیت و با هدف تخریب نظام و کمرنگ کردن خدمات آن دست به هر اقدامی می‌زنند.
وی از مدیران مدارس خواست تا نسبت به مسایل تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان حساس بوده و آنان که گوشه‌گیر، آسیب‌دیده و دارای برخی مشکلات هستند را شناسایی و مورد مراقبت قرار دهند.
محمدی با بیان اینکه براساس اعلام نظر کارشناسان تعلیم و تربیت، فضای مجازی زندگی دوم جوانان است اظهار داشت: توجه به فضای مجازی ضروری و یک مطالبه است و اگر به آن توجه نشود در آینده مشکلات و آسیب‌های فراوانی در جامعه بروز می‌کند.
آذربایجان‌غربی دارای ۶۰۷ هزار دانش‌آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی هم‌اکنون در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.