ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان مشابه سال گذشته متوسط عمر ناوگان باری بین جاده ای آذربایجان غربی 17.2 سال بود که در حال حاضر این رقم به 16.7 سال کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در سال جاری با ارائه خدمات مالی و همراهی بخش خصوصی تعداد  ناوگان باری آذربایجان غربی 2 درصد افزایش یافته و به 19 هزار دستگاه رسید.

وی بیان کرد: در این مدت نزدیک به 500 دستگاه خودرو به ناوگان باری آذربایجان غربی افزوده شد که با توجه به مشکلات اعتباری موجود، رقم بسیار خوبی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر نزدیک به 352 هزار کامیون در کشور تردد می کند و 660 هزار راننده نیز در کشور در این حوزه فعال است.

شکری گفت: از کل رانندگان کشور حدود پنج درصد شامل 33 هزار نفر در آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند که پنج درصد شامل حدود 1600 نفر بیشتر از زمان مشابه سال گذشته است.

وی از ثبت نزدیک به 60 هزار حلقه درخواست دریافت لاستیک طی سال جاری در آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در این مدت حدود 50 هزار حلقه لاستیک به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی با توجه به قرارگرفتن در مسیر ترانزیتی ایران با کشورهای دیگر، همواره از استان های با اهمیت در این حوزه بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.