به گزارش ایرنا، سرهنگ برزو تجاری روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پس از رصد اطلاعات دریافتی، این محموله که بزرگترین محموله مواد مخدر کشف شده تاکنون در مهاباد است، را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان از یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه راننده خودرو و یک نفر همراه وی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یکی از موارد مهم و مورد توجه این محموله این بود که ماموران انتظامی توانستند قبل از اینکه قاچاقچیان این مواد را در بین عوامل خود توزیع کرده و یا به شهرستان‌های عمقی کشور انتقال دهند، آن را کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به کشف و ضبط ۵.۵ کیلوگرم مواد مخدر در چند روز گذشته در مهاباد نیز افزود: این مقدار مواد مخدر نیز در چند عملیات مختلف در این شهرستان از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر کشف شده و ۶ نفر خرده‌فروش موادمخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ تجاری گفت: علاوه بر این با همکاری مردم ۱۰ معتاد متجاهر نیز در این شهرستان شناسایی و با تشکیل پرونده به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی از همکاری و تعامل مردم با عوامل انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و افزود: تا زمانی که این همکاری و همراهی بین مردم و پلیس وجود داشته باشد، تمام مناطق این شهرستان برای افراد متخلف ناامن خواهد بود.

وی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با تماس با تلفن ۱۱۰، عوامل انتظامی را مطلع سازند تا نیروهای انتظامی بتوانند با ورود به موقع خود با سوداگران مرگ مقابله کنند.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.