سرهنگ حسین جمشیدی روز سه‌شنبه در حاشیه اهدای این بسته‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای برنامه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج سازندگی این مقدار نوشت افزار در بین دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: بسته‌های تهیه شده شامل لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان شامل دفتر، خودکار، مداد، مدادرنگی، پاکن، مدادتراش و کیف مدرسه است که به دانش‌آموزان بی‌بضاعت هدیه شد.

وی اضافه کرد: رفع محرومیت از مناطق کم‌برخوردار و محروم از اولویت‌ها و رسالت‌های سپاه و بسیج است که در این راستا برنامه‌های مختلفی هدف‌گذاری شده تا با اجرای آنها در سطح شهرستان شاهد محرومیت‌زدایی هر چه بیشتر به ویژه در مناطق روستایی باشیم.

سرهنگ جمشیدی ادامه داد: در کنار اهدای بسته‌های آموزشی و تحصیلی به دانش‌آموزان، سپاه در عرصه‌های مختلف دیگر نیز اقدام به اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی می‌کند که ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی برای ایجاد فرصت‌های اشتغال و توسعه تولید بخشی از این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه بوکان اظهار داشت: حفظ کرامت خانواده‌های نیازمند، رشد علمی و فرهنگی خانواده‌ها در جهت بهبود سبک زندگی و معیشت این خانواده‌ها مورد توجه سازمان‌های مربوطه قرار دارد.

در سال تحصیلی گذشته بیش از ۳۸۰ بسته نوشت افزار توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی سپاه بوکان در میان دانش‌آموزان نیازمند روستاهای محروم بوکان توزیع شد.

در حال حاضر ۴۰۰ دانش‌آموز نیازمند زیر پوشش بهزیستی بوکان قرار دارند، که در مراکز تحت حمایت این سازمان در حال تحصیل هستند.

بوکان دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.