سرهنگ سلمان حیدری روز پنجشنبه در نشست خبری با رسانه‌های این شهرستان افزود: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه، چهار هزار و ۷۹ مورد عملیاتی و برای متهمان پرونده تشکیل شد. 

وی با اشاره به اینکه مردم باید پلیس را امین خود بدانند اظهار داشت: شهروندان مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی را با سامانه ۱۱۰ در میان گذاشته تا ضمن کسب راهنمایی لازم، با اخلالگران نظم عمومی نیز برخورد جدی انجام گیرد. 

وی از دستگیری عامل اصلی انتشار محتواهای غیراخلاقی در فضای مجازی این شهرستان، خبرداد و اظهار کرد: به دنبال مراجعه حضوری و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر فعالیت گروهی در یکی از شبکه‌های اجتماعی این شهرستان و هتک حرمت آنان به ساحت خانواده‌ها، توهین و انتشار محتواهای غیراخلاقی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این ۲ کانال تلگرامی در فضای مجازی بوکان ضمن انتشار مطالب غیراخلاقی و توهین‌آمیز ، با راه‌اندازی چالشهای مختلف برای مخاطبان خود که بیشتر نوجوانان کم سن و سال بودند آنها را به انجام کارهای غیراخلاقی و مستهجن ترغیب می‌کرد.

فرمانده انتظامی بوکان ادامه داد: برنامه‌های پلیس در سطح شهرستان بوکان اجتماعی محور خواهد بود و پلیس با حضور در میان مردم ضمن پیگیری مشکلات آنها از مردم انتظار دارد که با پلیس ارتباط بیشتری داشته باشند.

«سرهنگ حیدری» از نبود کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان انتقاد کرد و افزود: نبود مرکز ترک اعتیاد در این شهرستان مشکلات اجتماعی فراوانی به دنبال خواهد داشت و وجود معتادان متجاهر در سطح اجتماع باعث افزایش سرقت‌های خرد خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های هفته ناجا در بوکان نیز اظهار داشت: همزمان با برگزاری هفته ناجا که امسال با عنوان «پلیس هوشمند و مقتدر امین مردم» نامگذاری شده‌است، ۶۰ برنامه متنوع در این شهرستان اجرا می‌شود.

بوکان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.