کیومرث پورایراندوست روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ۳۴ تیم از سراسر کشور در سالن شهیدان قاسمی شهرستان بیرجند استان خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: بر اساس قرعه کشی انجام شده در وزن ۵۷ کیلوگرم «ایمان وحدتی» مقابل حسن حاجتی از اصفهان، در وزن ۶۱ کیلوگرم «یاشار حسن‌قلی‌پور» مقابل محمد رمضان‌پور از مازندران، در وزن ۶۵ کیلوگرم «پویا دیوسالار» مقابل اسماعیل ناظریان از خراسان رضوی و در وزن ۷۰ کیلوگرم «رضا مسافر» مقابل مهدی فیروزی از اصفهان به روی تشک می‌روند.
وی ادامه داد: در دیگر دیدارها و در وزن ۷۴ کیلوگرم «امید ابراهیم‌خاصی» مقابل جمال عبادی از خوزستان، در وزن ۷۹ کیلوگرم «یوسف رسول‌زاده» مقابل محمد صبور از خراسان جنوبی ب، در وزن ۸۶ کیلوگرم «یاشار کلوانی» مقابل آرش‌ نفر از چهارمحال و بختیاری، در وزن ۹۲ کیلوگرم «هوشنگ کاظمی» مقابل بهنام سلگی از تیم خراسان جنوبی ب و در وزن ۹۷ کیلوگرم «هیوا سلیمان‌زاده» مقابل محمد طیبی از گلستان مبارزه می‌کنند.

رییس هیات کشتی آذربایجان‌غربی گفت: براساس اعلام مسوولان برگزاری مسابقات، ۱۸ داور با مدرک بین‌المللی و سه داور المپیکی این مسابقات را داوری می‌کنند.

مسابقات کشتی قهرمانی آزاد کشور از صبح امروز آغاز و تا فردا جمعه /دوازدهم مهرماه/ در بیرجند ادامه دارد، آیین اختتامیه پیکارها قرار است با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شود. 

طی چند روز گذشته نیز مسابقات کشتی آذربایجان‌غربی با قهرمانی تیم‌های فرنگی و آزاد خوی و معرفی نفرات برتر استان در این شهرستان برگزار شد.

۷۱۵۶/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.