به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد حضرت‌پور در آیین بهره‌برداری از شهربازی ارومیه که بعد از ۲ سال وعده انجام شد، گفت: اوایل می‌گفتند ایجاد مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری چی‌چست با توجه به  خشکی دریاچه ارومیه توجیهی ندارد و فقط تحمیل هزینه‌های اضافی بر شهرداری است اما ما به این پروژه به عنوان یک پروژه خدماتی نگاه کردیم.

وی عنوان کرد: جای مجموعه تفریحی و گردشگری چون چی‌چست در شهر ارومیه خالی بود و مقصد گردشگری هم به جز بند جای دیگری نبود و مدیریت شهری تلاش کرد مجموعه چی‌چست را با یک محیط امن و آرام‌بخش جهت دورهمی‌های خانوادگی و گذران اوقات فراغت فراهم کند.
 
وی گفت: علی‌رغم منفی بافی‌ها و نگرش‌های سیاسی و قومیتی که توسط برخی جریانات القا می‌شود، خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان با قدرت ادامه دارد و در این راستا مجموعه بزرگ چی‌چست به بهره‌برداری رسید.

شهردار ارومیه با اشاره به توسعه صنعت گردشگری، اظهارکرد: در حال حاضر در سایه توسعه صنعت گردشگری سطح اسکان اتاق‌های هتل‌های ارومیه کمتر از ۸۰ درصد نیست و در برنامه داریم مرکز استان را به عنوان مقصد گردشگری خارجی مطرح کنیم و به دنبال جذب گردشگر از کشورهای عربی نیز هستیم.

شهردار ارومیه بیان کرد: مجموعه تجهیزات شهربازی با ۱۵ میلیارد تومان در ۱۷ قسط خریداری شده ولی همچنان شایعه‌ها همراه ما است و می خواهند با مقاصد سیاسی ذهن مردم را نسبت به شهرداری بدبین کنند و این به غیر از ضربه زدن به عمران و توسعه شهر هیچ دستاورد دیگری نخواهد داشت.

وی گفت: بی اعتماد کردن مردم به شهرداری یک سهم مهلک برای آینده شهر است و توسعه و رونق اقتصادی در شهر ارومیه در سایه اعتماد مردم به شهرداری و همدلی صورت گرفته است.

شهردار ارومیه با اشاره به پروژه سرمایه گذاری میدان امام(ره)، اظهارکرد: سرمایه گذاری میدان امام را با ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۶هزارنفر از جوانان شهر تحمل نکردند و گفتند شهردار زمین‌ها را به کردها فروخته است و اعلام می کنم این حرف ها خیانت است و اگر من تا به حال سکوت کردم به خاطر منفعت شهر بوده و برای ما  همه شهروندان ارومیه درجه یک است .

وی ابراز کرد: کسانی به دنبال مطامع سیاسی هستند بدانند مردم هوشمند هستند.

وی با اشاره به شایعات برخی مغرضان در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری و سعی بر ایجاد تشکیک در ذهن شهروندان گفت: بزرگترین پروژه‌های شهرداری توسط بنیاد تعاون ناجا و موسسه امین سپاه بصورت ایثارگرانه  اجرا می شود و در حال حاضر ۷ کیلومتر از کمربندی دوم ارومیه توسط سپاه با انجام عملیات آزادسازی به میزان ۲۲۷ هکتار زمین تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می رسد.

وی تاکید کرد:  به خاطر منفعت شهر و رفاه و آسایش شهروندان سکوت کرده‌ایم اما دیگر جای سکوت نیست و از این تریبون اعلام می‌کنم اگر مدیریت شهری زیر سوال ببرید حتما کارهای  شما را زیر سوال می‌بریم.
 
وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه، اظهارکرد: مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه و آقای ضیایی، رییس سابق فدراسیون والیبال برگزار شد و کسی دیگر به غیر از این مجموعه‌ها و فرد در برگزاری مسابقات نقشی نداشت و هرکسی ادعایی دارد، حرفهایش بی اساس است.

گفتنی است، شهربازی ارومیه، دیروز بعد از ۲ سال به بهره‌برداری رسید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1268425
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.