شهرام آدم‌نژاد روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: توجه به بافت‌های شهری، بهبود وضعیت شاخص‌های شهری و تولید و عرضه مسکن سه مقوله مهم دیگری است که باید مورد توجه مسوولان این بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه حاشیه شهرهای آذربایجان‌غربی به صورت بی‌رویه‌ای بزرگ شده‌است، اضافه کرد: در صورتی که به این امر توجه نشود، مشکلات زیادی در آینده مدیریت شهری به ویژه در ارومیه ایجاد می شود که حل آن بسیار سخت خواهد بود.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی در حوزه های تجارت، کشاورزی و گردشگری بسیار مستعد بوده ولی در گذشته به این ویژگی ها توجه نشده و در بیشتر شاخص ها شاهد عقب ماندگی این استان هستیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: باید در شبکه بزرگ راه سازی کشور،  شریان سازی شود تا سرمایه گذاران بتوانند در این حوزه سرمایه گذاری کنند.

آدم نژاد آذربایجان غربی را حلقه واصل آسیا و اروپا عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و با توسعه راه ها، زمینه استفاده بیش از پیش شرکت های حمل و نقل بین المللی را از این استان فراهم کنیم.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: مطالعات جامع حمل و نقل در این استان شروع شده تا در ۲۰ سال آینده شاهد توسعه حمل و نقل در استان باشیم.

پیمان  آرامون افزود: کاهش تلفات جاده ای و تصادفات بر اساس منویات مقام معظم رهبری مد نظر گرفته که امیدواریم با حضور مدیریت جدید، اهتمام بیشتری در این راستا صورت گیرد.

در این آیین سید محسن حمزه لو به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان غربی معرفی و از خدمات ابراهیم مبارک قدم قدردانی شد.

۶۰۰۹/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.