هاشم رضایی روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با شرکت ۱۰ استان در قالب ۴۰ تیم و با حضور ۲۵۰ ورزشکار به میزبانی قم برگزار شد، افزود: تیم منتخب بانوان استان موفق به کسب ۱۷ مدال رنگارنگ در این دوره از مسابقات شد.

وی بیان کرد: تیم قم ب بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم قم الف مقام نایب قهرمانی را نصیب خود کرد و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به تیم کرمانشاه رسید.

وی ادامه داد: تیم بانوان استان متشکل از کونگ‌فو کارانی از شهرستان‌های ارومیه و ماکو در قالب تیم منتخب آذربایجان‌غربی به این مسابقات اعزام شده بودند.

دبیر هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی آذربایجان‌غربی افزود: تیم کونگ‌فو بانوان استان اسفند سال گذشته ۲ مدال طلا، چهار نقره و ۲ برنز از مسابقات نیمه آزاد سنتی قهرمانی کشور که به میزبانی کرج برگزار شد، کسب کردند.

سال گذشته رویا منصوری در جریان سومین دوره مسابقات بین‌المللی جام طلایی منطقه آزاد ماکو که با حضور بیش از ۵۰۰ شرکت‌کننده از کشورهای افغانستان، استرالیا، هند، پاکستان، عراق، سوریه، ازبکستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، لبنان، روسیه و گرجستان برگزار شد در بخش کاتای انفرادی و مبارزه یک مدال نقره و یک طلا کسب کرد.
آبان سال گذشته نیز میلاد عبادی، کونگ فوکار وزن منهای ۷۳ کیلوگرم اهل ارومیه، مدال برنز مسابقات انتخابی و قهرمانی ایران را کسب کرد و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
پیشتر نیز چهار ورزشکار استان به نام‌های مریم جلیل‌پور، عباس پورحسن، ناصر ناصری و علی نمدیان به اردوی تیم ملی گونگ‌فو دعوت شدند.
اوایل بهمن سال ۱۳۹۴ نیز حسن علیزاده کونگ فوکار ملی‌پوش آذربایجان‌غربی در وزن منهای ۸۰ کیلوگرم مدال طلای قهرمانی آسیا را برای کشورمان به ارمغان آورد.
۷۱۵۶/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.