به گزارش ایرنا، محمود زمانی روز سه‌شنبه در جلسه شورای‌ اداری این شهرستان با اشاره به لزوم برگزاری حماسی و پرشور انتخابات مجلس یازدهم افزود: روسای ادارات، مجریان و ناظران انتخابات از هم‌اکنون زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را فراهم‌کرده و از هرگونه جانبداری به نفع کاندیدای خاصی خودداری کنند. 
وی بیان کرد: نگاه بی‌طرفانه و برگزاری سالم، امن و بدون دغدغه انتخابات پیش‌رو باید در تمام مراحل مورد توجه مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی و ادارات  قرار گیرد.
وی اظهار داشت: رفتار و عملکرد ادارات در آستانه انتخابات مجلس یازدهم نباید به‌گونه‌ای باشد که نگرش و احساس جانبداری مجریان انتخابات از کاندیدای خاصی در مردم ایجاد شود.
«زمانی»، با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مجموعه‌ای ماندگار از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از میهن اسلامی است و امروز باید ارزش‌ها و آرمان‌های این دوران در میان اقشار مختلف جامعه تبیین‌شود.
وی ادامه داد: حضور حماسی و همه‌جانبه آحاد ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، دوران دفاع مقدس را به الگوی اصلی مقاومت در برابر استکبار جهانی تبدیل کرده که امروز الهام‌بخش حرکت‌های آزادی‌بخش در دنیا به شمار می‌رود.
فرماندار تکاب افزود: ادارات این شهرستان در زمینه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت و همکاری‌ مطلوبی داشته باشند.
زمانی با اشاره به انتخاب این شهرستان به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان پایلوت اجرای طرح‌های توسعه‌ای در کشور اضافه کرد: قرار گرفتن تکاب در این طرح موجب جهش در تخصیص اعتبارات و افزایش روند توسعه و بهبود زیرساخت‌های این شهرستان خواهد شد.
وی گفت: شبکه بهداشت‌ و درمان تکاب با همکاری سایر ادارات در زمینه رفع مشکلات این بخش و تامین نیازهای اساسی مردم در خصوص پزشکان متخصص و امکانات رادیولوژی و اورژانس هوایی به طور جدی اقدام کند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه سالجاری به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و به‌طور مشترک با شهرستان شاهین‌دژ یک حوزه انتخابیه را تشکیل‌می‌دهد.
۷۵۱۴/۶۱۸۵/

جلسه شورای اداری تکاب جلسه شورای اداری تکاب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.