به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز پنجشنبه در جلسه درس اخلاق، با اشاره به ویژگی‌های مدیران در کلام امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: در کنار توجه به رضای الهی حفظ بیت‌المال باید در راس امور مدیران و مسوولان باشد.
وی افزود: روسای اداره‌ها در قبال هر عملی از جمله در عزل و نصب‌ها، امضاها و دستورات خود باید خداوند متعال را در نظر بگیرند.
وی با بیان اینکه باید قبل از هر چیز خدا را در نظر گرفت، گفت: مسوولان باید بدانند که مردم به عنوان یک الگوی به آنها نگاه می‌کنند از اینرو در سخنان، تصمیمات و اموری که انجام می‌دهند باید بسیار دقت کنند.
حجت‌الاسلام‌ حسن زاده با اشاره به اهمیت ذکر و یاد خدا، اظهار کرد: ذکر و یاد خدا تاثیرگذار است و حقیقت بندگی نیز این است که انسان خود را مالک نداند چرا که مالک حقیقی خداست.
امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید پاسخگوی اعمال خویش باشیم، افزود: باید اعمال و رفتار ما به گونه‌ای باشد که بتوانیم در محضر خداوند تبارک و تعالی قادر باشیم به اعمال خود پاسخ مناسبی بدهیم.
برگزاری درس اخلاق در راستای ۲۲ برنامه شاخص هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در میاندوآب برگزار شد.
برگزاری نشست‌های تخصصی، سخنرانی در مساجد، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تبلیغی در اداره‌ها و معرفی الگوهای امر به معروف و نهی از منکر،  دیدار با علما، تجلیل از آمران به معروف، ارایه عملکرد از طریق رسانه‌ها، گردهمایی مردمی، مسابقات فرهنگی در بین نیروهای مسلح و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.
ثبت‌نام، آموزش و صدور کارت برای ۵۵۰ نفر به‌عنوان طلایه‌داران آمر به معروف و ناهی از منکر، تشکیل چهار جلسه درس اخلاق مدیران و تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات شهرستان و برگزاری جلسات توجیهی با آنها، بازدید از اداره‌ها با حضور مسوول ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و نماینده فرمانداری در حوزه حریم امنیت عمومی  از دیگر برنامه‌هایی هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر در میاندوآب به‌شمار می‌رود.
هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همه‌ساله با آغاز ماه محرم با اجرای برنامه‌های متنوع و با موضوع این ۲ فریضه مهم برگزار می‌شود. 
۹۸۷۱/۶۱۸۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.