امیر توکلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران رسانه‌های جمعی بوکان افزود: خوشبختانه این تیم تمرینات بسیار منظمی را انجام داده‌ و با برگزاری بازی‌های تدارکاتی نقاط ضعف خود را شناخته و بعه ترمیم آن پرداخته است.

وی با بیان اینکه باشگاه در این مدت تمام توان خود را جهت آماده‌سازی تیم انجام داده‌ است اظهار داشت: هم‌اکنون تیم در بهترین شرایط مسابقه قرار دارد و برای قهرمانی وارد مسابقات خواهد شد.

وی با قدردانی از مدیریت باشگاه و اداره ورزش و جوانان بوکان اضافه کرد: هیات فوتبال این شهرستان تمامی امکانات سخت‌افزاری را برای تیم فراهم کرده و ما نیز امیدواریم با کسب نتایج عالی جواب اعتماد هواداران را بدهیم.

وی افزود: شهرستان بوکان با حضور تیم‌های سردار در لیگ ۲ کشور و کشاورز در لیگ دسته سه هم اکنهون به یک شهر فوتبالی تبدیل شده است به طوری که هواداران فوتبال این شهر کاملا حرفه‌ای شده و فوتبال را به خوبی درک می‌کنند.

«توکلی» افزود: همین امر کار ما را سخت‌تر کرده و انتظارات هواداران را از تیم کشاورز بالاتر برده است.

وی بیان کرد: از دوستداران فوتبال انتظار دارم که هر ۲ تیم بوکانی را مورد حمایت کامل خود قرار داده و حامی فوتبال این شهر باشند تا فوتبال این شهر سال توام با موفقیت و پیروزی را سپری کند.

تیم فوتبال کشاورز تاکنون سه بازی تدارکاتی را نیز انجام داده است که ۲ بازی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است.

تیم کشاورز در گروه سه لیگ دسته فوتبال کشور با تیم‌های شهاب زنجان، هرماس فاتح شیران تبریز، سرخپوشان تبریز، شهید عورکی اسلامشهر، مکریان مهاباد، کاویان نقده، طلایه‌داران بوئین زهرا، عقاب تهران، آذرکوثر تبریز، میعاد مغان و مقاومت آستارا هم‌گروه است.

 بازی‌های لیگ فوتبال دسته سه باشگاه‌های کشور ..... شهریورماه امسال شروع می‌شود و تیم کشاورز در نخستین بازی خود   خواهد بود.

بوکان در حال حاضر علاوه بر این تیم دارای یک نماینده نیز با نام سردار در لیگ دسته ۲ کشور است.  

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.