مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر قیمت گوشت مرغ در آذربایجان‌غربی تعدیل شده و هیچ گونه کمبودی از لحاظ تامین و عرضه گوشت مرغ در استان وجود ندارد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی ، رضا یوسفی رضایی در جمع خبرنگاران افزود: تعدیل قیمت گوشت مرغ در استان و توزیع مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار در صورت نیاز بازار در آذربایجان‌غربی ادامه دارد و هیچ گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: همچنین برای حمایت از تولید کنندگان گوشت مرغ استان، نهاده های طیوراعم از کنجاله سویا و ذرت به منظور افزایش جوجه‌ریزی و تداوم تولید بین مرغداری‌های استان توزیع شده و به میزان کافی در انبارهای سازمان موجود است وهیچ گونه مشکلی در خصوص تامین نهاده در استان وجود ندارد.
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به جوجه ریزی 3 میلیون و 770 هزار قطعه جوجه در مرغداری های استان در تیر ماه سال جاری ، ادامه داد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با تولیدکنندگان گوشت مرغ مبنی بر افزایش کشتار، تمهیدات لازم توسط مسئولان ذیربط در این زمینه اتخاذ شده است.
رضایی خاطر نشان کرد: انتشارخبری از قول نائب رئیس اتحادیه مواد پروتئینی،گوشت و مرغ ارومیه در فضای مجازی ، مبنی بر اینکه به دلیل افزایش قیمت مرغ، گوشت سفید با ارائه کارت ملی در ارومیه عرضه می‌شود، کذب محض است و در حال حاضر نیز گوشت مرغ منجمد به قیمت مصوب تنظیم بازار12 هزار و 900 تومان و گوشت مرغ گرم نیز به طور میانگین به قیمت 14هزار و 400 تومان در سطح بازار مصرف عرضه می شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.