به گزارش ایرنا، در این مراسم که فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای تامین و اداری این شهرستان حضور داشتند نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: خدمت به مردم از ویژگی‌های اولیای الهی است و مسوولان باید ضمن خدمت‌رسانی شبانه‌روزی، رضایتمندی مردم و تحکیم وحدت بین شیعه و سنی را دنبال کنند. 

حجت‌الاسلام عسگر فعال‌آذر با اشاره به سفارش‌های رهبر معظم انقلاب افزود: خدمت به مردم از بهترین نعمت‌های خداوند نسبت به هر انسانی است و بر این اساس همه مسوولان باید دست به دست هم داده در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و رضایت پروردگار به جامعه خدمت کنند.

فرماندار شاهین دژ نیز در این جلسه به نقش انکارناپذیر علما و روحانیان شیعه و سنی در تقویت وحدت پرداخت و گفت: وحدت شیعه و سنی در این منطقه همواره زبانزد استان بوده و امیدواریم هر روز این انسجام و همدلی در بین مسلمانان افزایش یابد.

ایوب آذین‌پور با بیان اینکه امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیاز دارد افزود: همه می‌دانیم که بزرگترین نقطه اشتراک ما برای وحدت و به هم نزدیک شدن، ذات مقدس پیامبر بزرگ اسلام است. 

وی با تاکید بر جلوگیری از ایجاد شکاف‌های قومی و مذهبی در جامعه اضافه کرد: اتحاد و همبستگی مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار پررنگ و دیدنی بود بطوری که رزمندگانی از همه اقوام و مذاهب اعم از ترک و کُرد و اهل حق در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا می‌کردند. 

در ادامه این مراسم حکم مسوولیت ماموستا احمد ویسی به عنوان امام جمعه جدید اهل سنت شاهین دژ توسط نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان‌غربی به وی اهدا شده و از خدمات ماموستا «حاصل بالقچی» تقدیر به عمل آمد.

شاهین‌دژ با ۹۲ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.