کامبیز شاوله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور در رشته تنیس روی‌میز با حضور ۱۱۲ تنیسور از ۲۸ استان به میزبانی رامسر برگزار شد و در این رقابت‌ها تیم منتخب تنیس دانش‌آموزان مهاباد به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی با پنج بازیکن در این مسابقات شرکت کرد که الینا رحیمی موفق شد در بخش انفرادی عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

شاوله اضافه کرد: در این بخش «شیما صفایی» از همدان در جایگاه اول قرار گرفت و «فاطمه یاری» از مازندران هم عنوان سوم را به دست آورد.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد بیان کرد: در این مسابقات الینا رحیمی در بخش ۲ نفره نیز به همراه شیما صفایی توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

شاوله اظهار داشت: این دختر پینگ‌پنگ‌باز مهابادی با یکهزار و ۲۰۰ امتیاز هم‌اکنون رتبه اول رنکینگ ملی نوجوانان دختر ایران و رتبه ششم جوانان دختر کشور در رده جوانان با ۴۸۰ امتیاز را داراست.

سی امین دوره مسابقه‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر کشور در رشته‌های تنیس روی‌میز، بدمینتون و شطرنج در اردوگاه شهید چمران شهر رامسر به مدت ۶ روز برگزار شد.

«الینا رحیمی» متولد ۱۳۸۳ مهاباد بوده و طی چهار سال گذشته به عضویت تیم ملی تنیس روی‌میز کشور درآمده است و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه‌اش دارد.

مهاباد یکی از قطب‌های مهم رشته تنیس روی‌میز آذربایجان‌غربی است؛ این شهرستان با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار دانش‌آموز است که در ۳۲۰ مدرسه شهری و روستایی تحصیل می‌کنند.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.