به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پرونده عقد قرارداد جواد کریمی، پاسور ملی‌پوش تیم والیبال پیکان با تیم شهرداری ارومیه این روزها به یک چالش جدی برای دو باشگاه تبدیل شده است.

رسانه‌ها از صدور رای کمیته انضباطی سازمان لیگ فدراسیون والیبال مبنی بر حضور این پاسور در تیم شهرداری ارومیه برای فصل آینده حکایت دارند که اعتراض پیکانی‌ها را درپی داشته است ضمن اینکه در این رای شفاها محرومیتی نیز برای این پاسور در نظر گرفته شده است.

شیعی مدیرعامل پیکان گفته است: اگر رای فدراسیون قطعی باشد و جواد کریمی به شهرداری ارومیه برود، پیکان تحت هیچ شرایطی در لیگ برتر تیم داری نخواهدکرد

ماجرا از این قرار است که جواد کریمی با قرارداد رسمی که در فدراسیون نیز ثبت شده، همزمان با لیگ ملت‌های والیبال با شهرداری ارومیه قرارداد امضا کرده ولی پیکانی‌ها مدعی قرارداد ۲ساله‌ای هستند که به نظر می‌رسد بطور رسمی در فدراسیون ثبت نشده است گرچه باید منتظر بررسی موضوع بود.

مناقشات بین دو باشگاه شهرداری ارومیه و پیکان از فینال خونین سال ۹۳ اوج گرفته و همچنان ادامه دارد و باید منتظر بود تا سازمان لیگ بر رای کمیته انضباطی اصرار خواهدداشت یا تهدید پیکانی‌ها رای را تغییر خواهدداد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1229926
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.