به مناسبت سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی درمانگاه تخصصی پزشکی دیابت و زخم پای دیابتی جهاد دانشگاهی استان به مدت یک هفته کلیه خدمات خود را با ۳۰ درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی دکتر امین رستم زاده رییس جهاد دانشگاهی استان با اعلام خبر فوق اظهار کرد:به مناسبت سالگرد تشکیل نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی مرکز تخصصی پزشکی دیابت واحد ازروز شنبه ۱۲ مرداد به مدت یک هفته خدمات پزشکی، پانسمان زخم پای دیابتی وویزیت و سایر خدمات را با ۳۰ درصد تخفیف ارایه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه دیابت یک بیماری کشنده و پنهان است اظهار کرد: بر اساس غربالگری های به عمل آمده  حدود ۵۰ درصد مردم مبتلا به دیابت در استان از بیماری خود بی خبرند که بر اساس میانگین کشوری درصد ابتلا به دیابت در استان ۱۷ دهم درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: با ارائه خدمات پانسمان زخم پای دیابتی در استان و مراجعه بیماران تا کنون از قطع عضو ۲۵۰ نفر از بیماران دیابتی جلوگیری به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه درمان دیابت جزو پرهزینه ترین بیماری ها است اظهارکرد: رویکرد جهاد دانشگاهی بر پیشگیری کنترل و سپس درمان مبتنی است و بر اساس رسالت جهادی و تخصصی وارد حوزه درمان و ترمیم زخم پای دیابتی به صورت علمی شده است که با این رویکرد تنها مرکز تخصصی دیابت در شمال غرب کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تشریح خدمات ارائه شده به مردم گفت: خدمات ویزیت تخصصی برای بیماران تحت پوشش بیمه‌ای خدمات درمان تامین اجتماعی و بیمه نیروهای مسلح و آزاد و همچنین خدمات پرستاری و ترمیم و پانسمان زخم بیماران دیابتی در این مرکز ارائه می‌شود.

دکتر رستم زاده با اشاره به ارائه مشاوره تغذیه صورت گرفته در این مرکز بیان کرد: خدمات مشاوره تغذیه جهت بیماران دیابتی در روزهای پنج‌شنبه به صورت رایگان در مرکز تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های رایگان تست قند خون و فشار خون غربالگری در روزهای پنج‌شنبه در این مرکز به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

رستم زاده افزود: خدمات پرستاری از جمله تزریقات سرم تراپی پانسمان نوین طبق ترمیم های به روز در درمانگاه و منزل جهت رفاه حال بیماران ارائه می شود.

لازم به ذکر است درمانگاه تخصصی دیابت و زخم پای بیماران دیابتی جهاد دانشگاهی استان به آدرس ارومیه- میدان امام حسین (ع) (گول اوستی)- کوچه 25- به طرف پنجراه و شماره تلفن 32230549 آماده ارائه خدمات به مردم است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.