اسقف مارنرسی بنیامین روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت و همکاری وزارت ورزش و جوانان، مسوولان آذربایجان غربی و تلاش نماینده آشوریان در مجلس موجب شده تا شاهد برگزاری هر چه با شکوهتر این مسابقات در نوزدهمین دوره جام تموز آشوریان باشیم.  
وی اضافه کرد: این جشنواره بیانگر صمیمیت و دوستی بین اقشار مختلف مردم در سراسر ایران است و امکانات، آزادی و توانمندی‌های موجود در این کشور را به رخ جهانیان می کشد.  
وی بیان کرد: در جام بین المللی تموز فرصتی پیش می آید تا ورزشکاران به اهداف ورزشی، هنرمندان و نخبگان به تبادل اطلاعات و اقشار عادی به تجدید دیدار و خاطره نائل شده و لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای خود و دیگران ایجاد کنند.  
اسقف کلیسای شرق آشور ایران گفت: حمایت مسوولان نظام از انجمن آشوریان و تامین اعتبار لازم برای برگزاری این مسابقات، موجب دلگرمی و عامل افتخار آشوریان ایران در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شده است.  

این جشنواره با حضور ۲۰۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم ورزشی در رده های سنی جوانان، نوجوانان و بزرگسالان از ۷ تا ۱۱ مرداد ماه جاری برگزار می شود.  
رقابت های ورزشی نوزدهمین دوره از جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان در هفت رشته والیبال، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، شطرنج،  تنیس خاکی مردان و زنان و شنای بانوان برگزار می شود.

تموز چهارمین ماه آشوریان و به عنوان ماه شکرگزاری، فراوانی و نعمت است و در این ماه کشاورزان با برداشت محصولات کشاورزی خود به وفور نعمت می رسند.  
۷۱۵۶/۲۰۹۳ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.