رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت از صادرات 17 میلیون دلاری توسط پیله وران این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، هادی باقرنژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 337 نفر در شهرستان پلدشت در حوزه پیله وری فعال هستند که در 4 ماهه نخست امسال صادرات به ارزش 17 میلیون دلار از گمرکات استان توسط پیله وران پلدشتی صورت گرفته است.

وی همچنین ادامه داد: 330 فقره آمار ثبت شده در بازارچه های ساری سو، صنم بلاغی و تمرچین پیرانشهر مربوط به پیله وران پلدشتی است.

باقرنژاد در ادامه افزود: صادرات از گمرک پلدشت در 3 ماهه نخست سال جاری نیز نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

وی عنوان کرد: صادرات از گمرک پلدشت در 3 ماهه نخست امسال از لحاظ وزنی 20 هزارتن و از لحاظ ارزشی 41 میلیون دلار که از لحاظ وزنی نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 هزار و 749 درصد و از لحاظ ارزشی بیش از 17هزار و 500 درصد افزایش داشته است.

باقرنژاد در خصوص بازرسی های انجام شده در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در 4 ماه نخست سال جاری تعداد 910 مورد بازرسی از واحد های صنفی در پلدشت انجام شد که تعداد 7 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 10 میلیون و 146 هزار ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده  است.

رئیس اداره صنعت،معدن وتجارت پلدشت ادامه داد: تعداد 146 مورد بازرسی از واحد های نانوایی نیز صورت گرفت که منجر به تشکیل 2 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی 9 میلیون و 478 هزار ریال گردید و جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.