رئیس اداره آموزش، پژوهش وفناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 30 واحد صنعتی استان در سامانه تاپ ثبت نام خود را نهایی کردند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، علی حضرتی در جمع خبرنگاران افزود: بعد از رونمایی از سامانه توانمند سازی تولید و اشتغال پایدار(تاپ) تعداد 30 واحد صنعتی استان در این سامانه ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی همچنین در خصوص رونمایی سامانه تاپ در منطقه آزاد ماکو عنوان کرد: تا کنون تعداد 105 واحد صنعتی تولیدی گواهی R&D را دریافت کردند.

حضرتی در ادامه به مزایای سامانه تاپ پرداخت و گفت: واحد های صنعتی با ورود به سامانه تاپ و اعلام مشکل واحد تولیدی در این سامانه وبا بهره گیری از مشاوره های اساتید و نخبگان حاضر در سامانه بهره وری واحد تولیدی خود را افزایش دهند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش وفناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، تاکید کرد: اثربخشی دوران خدمت سربازی و ارتقای سطح مهارت و توانمندی ورود به بازار کار فارغ التحصیلان دانشگاهی، اثربخشی دوره های پسادکترا و فرصت مطالعاتی و کاربردی کردن پژوه های دانشگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی و پژوهشی، انجام پایان نامه های تحصیلات تکمیلی بر اساس نیاز پژوهشی بنگاه ها و ظرفیت سازی اشتغال از طریق خلق ارزش افزوده جدید و تأمین اشتغال زایشی و پایدار، از اهداف اصلی این طرح ملی در بخش عرضه است.

وی همچنین اشاره کرد: اجرای این طرح ملی به توسعه صادرات، اشتغال پایدار جوانان دانش آموخته و استاندارد کردن محصولات خواهد انجامید و اطمینان داد که تحولات اساسی در بخش صنعت کشور را ایجاد خواهد کرد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.