مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی تمام کودکان بازمانده از تحصیل سلماس جذب می شوند .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان حسین خیرجویی در جلسه پیگیری جذب دختران بازمانده از تحصیل شهرستان سلماس که با حضور معاون آموزش ابتدایی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی ، کارشناس مسئولان آموزشی و گروههای آموزشی که در محل دفتر مدیریت برگزار شد، با بیان اینکه تحصیل و فراگیری علم و دانش حق همه کودکان است افزود: در راستای برقراری عدالت آموزشی همه کودکان بازمانده از تحصیل در شهرستان با همکاری همه دستگاههای اجرایی جذب کلاس درس و مدارس خواهند شد .

خیرجوئی افزود: برای پوشش حداکثری دانش آموزان و ممانعت از ترک تحصیل آنان از تمامی امکانات آموزش و پرورش و در صورت نیاز ارگان های دیگر نیز بهره خواهیم گرفت تا حتی یک دانش آموز نیز از نعمت تحصیل محروم نماند .

وی با تأکید بر ارائه آمار دقیق‌تر در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل گفت: بر اساس سند راهبردی، صداوسیما، ائمه جمعه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها ازجمله شرکای آموزش و پرورش برای حل مساله کودکان بازمانده از تحصیل هستند و آموزش و پرورش مجری آن است .

مدیر آموزش و پرورش سلماس در این جلسه با تأکید بر تلاش حداکثری مجموعه آموزش و پرورش سلماس در پوشش صد درصدی دانش آموزان در تمامی نقاط روستایی و شهری این مهم را نیازمند عزم جدی اولیای دانش آموزان و همچنین تعامل مابین دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها و رؤسای انجمن های اولیا و مربیان با مدیران مدارس دانست و خاطر نشان کرد: هرجا که کودکی شناسایی شود، مشکلات بزرگی برای جذب آن داریم که انتظار داریم این مشکلات با کمک دستگاه‌های مربوطه برطرف شود. اگر همه دستگاه‌های ذی‌ربط در شناسایی و جذب همکاری کنند، آموزش و پرورش همه گام‌های بعدی را به‌تنهایی یا با کمک نهادهای حمایتی برمی‌دارد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.