به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سجاد سالک مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان که به ارومیه سفر کرده است در جمع خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری مسابقات فوتسال سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان کشور در ارومیه، در آینده المپیاد سازمان‌های مردم نهاد کل کشور نیز در چند رشته ورزشی برگزار خواهدشد.

وی ادامه داد: انتخابات دومین مجمع استانی جوانان نیز طی روزهای ۱۵ شهریور تا ۱۵ آبان‌ماه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهدشد و در این راستا تاریخ ثبت‌نام کاندیداها، تا ۲۷ تیرماه تمدید شده است.

مدیرکل مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آغاز طرح رتبه‌بندی و اعتبارسنجی سازمان‌های مردم‌نهاد در ۲ استان قزوین و سمنان بصورت پایلوت اظهار کرد: هم‌اکنون ۲۵۰۰ سازمان مردم‌نهاد در حوزه جوانان و در ۴ بخش اجتماعی، فرهنگی، اعتقادی و مذهبی و علمی‌ و پژوهشی دارای اعتبارنامه در کشور فعالیت می‌کنند که چون شاخصی برای رتبه‌بندی آن‌ها تنظیم نشده، نمی‌توانیم بگوییم کدام سازمان مردم نهاد کیفی‌تر، موفق‌تر و پویاتر فعالیت کرده است و بنا داریم با طرح رتبه‌بندی و اعتبارسنجی و بصورت خوداظهاری بتوانیم سمن‌ها را درجه‌بندی کنیم.

سالک به تخصیص ۵۰ میلیارد ریال بودجه برای توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد در سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: امسال با گذشت بیش از ۴ ماه از سال جدید، اعتباری به جوانان تخصیص نیافته است با این حال تا شهریورماه اعتبار مشخص تخصیص و اطلاع‌رسانی خواهدشد.

سالک به موضوع شفافیت هم اشاره کرد و گفت: در راستای شفاف‌سازی، حداکثر طی ۲ هفته آینده، مبالغ تخصیصی برای هر سمن حوزه جوانان از طریق پایگاه اینترنتی رسمی و کانال اطلاع‌رسانی تلگرامی (حالا جوانان) متتشر خواهدشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1209582
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.