نشست خبری بعد بازی دو تیم روسیه و لهستان برگزار نشد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال روسیه توانست در نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه تیم لهستان را سه بر یک شکست دهد.
در پایان این بازی که باید طبق برنامه معمول همه مسابقات نشست خبری سرمربیان و کاپیتان‌های دو تیم در سالن کنفرانس برگزار می‌شد، به دلیل ناهماهنگی نشست بعد بازی برگزار نشد.
تماشاگران با صدا زدن اسامی تک‌تک ملی پوشان آنها را تشویق می‌کنند و بازیکنان به سوی آنها می‌روند تا ابراز علاقه آنها را پاسخ دهند.
۴۶۰۰ صندلی شماره گذاری شده سالن غدیر ارومیه پر شده اما همچنان تماشاگران در حال ورود به سالن هستند و با در دست داشتن پرچم‌های ایران و پرچم‌های قرمز رنگ که روی آنها شعار "ارومیه پایتخت والیبال" نوشته شده تیم ملی را حمایت می‌کنند.
ظرفیت جایگاه ویژه بانوان که حدوداً ۴۵۳ صندلی است نیز به صورت کامل پر شده اما بانوان نیز همچنان در حال ورود به سالن هستند و به صورت سر پا مشغول به تشویق کردن هستند.
مسئولان برگزاری مسابقه از آهنگ‌های سنتی آذری برای تمرین بازیکنان استفاده می‌کنند که ملی پوشان با ریتم این آهنگ مشغول تقسیم شادی خود با تماشاگران شدند.
بسیاری از بازیکنان تیم ملی والیبال اصلیت ارومیه‌ای دارند که به همین دلیل هواداران ارومیه‌ای برای برخی از آنها (میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، محمدرضا حضرت پور، پوریا فیاضی) شعارهای مخصوصی آماده کرده بودند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.