اسماعیل فرحناک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی بازدید مشترک کارشناسان بهداشت محیط، اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی از کارگاه های شیرینی فروشی سطح شهر این مقدار زولبیا و بامیه، روغن سوخته و شیرینی خشک غیر قابل مصرف کشف شد.
وی ادامه داد: در این کارگاه زولبیا و بامیه در شرایطی غیربهداشتی و از مواد اولیه غیرمجاز تهیه می شد که در آستانه توزیع آن در بین قنادی ها بود که توسط بازرسان کشف و از توزیع آن جلوگیری شد.
فرحناک از شهروندان خواست برای تهیه زولبیا و بامیه فقط به واحدهای مطمئن و مجاز مراجعه و از خرید این نوع موادغذایی از سوپرمارکت ها خودداری کنند.
مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ بیان کرد: شهروندان می توانند موارد مشکوک را در زمینه مشکلات بهداشتی این نوع شیرینی و دیگر شیرینی های ویژه این ماه مبارک رمضان به شماره تلفن 46321381 اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا با توجه به حساسیت نحوه عرضه موادغذایی در ایام ماه مبارک رمضان بازرسان بهداشت محیط از تمام کارگاه های عرضه موادغذایی بطور ویژه بازدید می کنند. زولبیا و بامیه نوعی شیرینی مناسبتی است که از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین شیرینی های سفره ماه مبارک رمضان بوده و در بین روزه داران بسیار محبوب است به طوری که تقریبا در تمام سفره های افطاری می توانید زولبیا بامیه را پیدا کنید.
شاهین دژ با 92 هزار نفر جمعیت دارای 15 واحد قنادی و کارگاه شیرینی پزی است.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.