امام جمعه میاندوآب گفت: پیشرفت کشور در سایه انقلابی گری است
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر گفت:هر کسی در هر مقام و مسئولیتی که باشد  و بخواهد روحیه انقلابی را با رفتار خود، قلم خود و یا حرف هایی که می زند تضعیف کند سبب عقب ماندگی کشور خواهد شد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه در مقابل تهدیدات باید مبارزه کنیم و مقاومت داشته باشیم تا بتوانیم تمدن اسلامی را حفظ کنیم گفت: بدون روحیه انقلابی تمدن سازی ممکن نیست، کسانی که روحیه انقلابی دارند می توانند این انقلاب را تا زمان تحویل به صاحب واقعی اش که امام زمان است همراهی کنند.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه پیشرفت کشور در سایه انقلابی گری است گفت: روحیه جهادی و انقلابی که می تواند به علوم هسته ای و نانو دست پیدا کند می تواند مشکلات بیکاری را حل کند.
حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به اینکه مسئولان  با روحیه انقلابی به فکر حل مشکلات جامعه باشند یادآور شد: باید در کشور اتحاد وجود داشته باشد، دشمنان با تمام قوا در مقابل کشورمان آرایش جنگی گرفته اند و اگر در درون کشور صدای واحدی شنیده نشود قطعا دشمن پیروز این میدان خواهد بود.
وی گفت: اگر می خواهیم مردم امیدوارتر به آینده باشند، باید به فقرا و نیازمندان کمک کرده و مشکلات شغلی جوانان برطرف شوند تا از درون مستحکم شده و به خود متکی باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.