«منصور حیدری کهلی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مساکن برای خانوارهای دارای 2 معلول و بیشتر که تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، با پرداخت تسهیلات ویژه مسکن روستایی و کمک های بلاعوض احداث می شود.
حیدری افزود: سال گذشته هشت واحد مسکن محرومان در این شهرستان با همکاری خیران و سایر ادارات احداث شد که خیران 55 میلیون ریال به صورت کمک نقدی و 245 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و با خرید مصالح کمک کردند.
وی افزود: سال گذشته یک میلیارد و 720 میلیون ریال نیز از دفتر مشارکت های حساب 100 حضرت امام (ره) برای مقاوم سازی 43 واحد دیگر پرداخت شد.
مدیر بنیاد مسکن اشنویه با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی 250 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد، ادامه داد: کارمزد تسهیلات مسکن روستایی تنها پنج درصد با بازپرداخت 15 ساله است.
وی بیان کرد: طرح بازسازی و مقاوم سازی با هدف ایمن سازی منازل روستایی اجرا می شود که در این راستا نیز همکاری های لازم با دفتر مشارکت های حساب 100 حضرت امام (ره) برای رسیدگی به منازل نیازمند نوسازی انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا از سال 1384 تاکنون یکهزار و 500 واحد مسکونی در اشنویه مقاوم سازی شده است که این میزان 25 درصد واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان را تشکیل می دهد.
اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.