پریسا علیلو روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی روستاهای ممکان و سیدان و معلمان این 2 منطقه در صومای برادوست افزود: شوراها پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند و عملکرد مناسب این نهاد می تواند مسیر رشد و توسعه را در همه مناطق کشور هموار سازد.
وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی، تجلی اراده مردمی در اداره امور کشور هستند، اظهار داشت: یکی از ارکان مهم در زندگی اجتماعی، توجه به تعامل و همفکری و مشورت است و شوراهای اسلامی نماد و مظهر مشارکت و تصمیم گیری مردم برای اداره امور کشور به شمار می روند.
وی از دستور استاندار آذربایجان غربی برای رسیدگی به وضعیت و هموارسازی روند توسعه مناطق محروم خبر داد و افزود: امیدواریم با پیگیری های لازم و سهمیه های تعریف شده برای مناطق مرزی، با مدیریت صحیح این منابع در جهت ارتقای رفاه عمومی مناطق محروم و مرزی گام برداریم.
علیلو همچنین در آیین جشن تکلیف دانش آموزان دختر منطقه صومای برادوست ارومیه پس از بازدید از مدارس منطقه و بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان در محل مسجد روستای سیدان گفت: معلمی شغل انبیاست و رسالت پیامبران الهی نشان دادن راه حق از باطل و رسیدن به آگاهی و تعالی بود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: کسب دستاوردهای مختلف در طول انقلاب نشات گرفته از آموزش و تعلیم و تربیت معلمان است که در کنار توجه به آنها و رسیدگی به وضعیت معیشتی باید در رفع کمبودهای فضاهای های آموزشی نیز با برنامه ریزی دقیق وارد شویم.
به گزارش ایرنا، 6 هزار و 756 نفر عضو شورای روستا در 2 هزار و 10 روستای آذربایجان غربی عضویت دارند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.