به گزارش ایرنا «پیمان آرامون» روز سه شنبه در دیدار مدیرعامل شرکت آزاد راه ارومیه – تبریز افزود: این پروژه به طول 151 کیلومتر در پنج قطعه طراحی شده که قطعات اول و دوم آن در محدوده آذربایجان غربی تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی اظهار داشت: برای ساخت قطعه های 5 و 6 و تکمیل قطعه های یک، 2، 3 و 4 در مجموع 10 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی اضافه کرد: پیشرفت پروژه در حد انتظار نیست و قطعه سوم این پروژه که دارای 2 دستگاه تونل و مسیر به طول 17 کیلومتر است پایین ترین میزان پیشرفت را دارد.
وی ادامه داد: فعال سازی پروژه و تکمیل قطعه های باقی مانده آن از اولویت اجرایی استان است و برای این منظور از سرمایه گذاری شرکت های توانمند بخشی خصوصی در این پروژه استقبال می شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: دریاچه ارومیه یکی از منحصربه فرد ترین جاذبه های توریستی استان و کشور است که با افزایش حجم آب و بازگشت دوباره حیات به این دریاچه شاهد افزایش بازدیدکنندگان از این دریاچه هستیم؛ به همین منظور با تاکید استاندار آذربایجان غربی تکمیل زیرساخت ها و قطعه های اول و دوم پروژه نیز دراولویت قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آزاد راه ارومیه – تبریز نیز در این دیدار گفت: این شرکت برای تکمیل پروژه و احداث قطعه های 5 و 6 از این مسیر آماده سرمایه گذاری مجدد است.
به گزارش ایرنا، احداث آزادراه ارومیه- تبریز یکی از مهمترین طرح های اجرایی حوزه راه در آذربایجان غربی به شمار می رود که مسیر دو مرکز استان تبریز و ارومیه را به 118 کیلومتر می رساند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.