محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متهمان این پرونده ها در مجموع بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال جریمه شدند.
وی اضافه کرد: امسال 175 پرونده در خصوص گرانفروشی به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که تنها 25 پرونده از این تعداد باقی مانده است.
وی ادامه داد: بیش از 94 درصد پرونده های ورودی گرانفروشی به شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهد.
«اقوامی» از محکومیت 586 میلیون ریالی قاچاقچی موتور سیکلت در خوی خبر داد و گفت: این میزان جریمه برای قاچاق یک دستگاه موتور سیکلت خارجی صادر شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: همچنین ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز چالدران از یک دستگاه خودرو 55 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و پرونده را به شعب تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کردند.
وی ادامه داد: رییس شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز چالدران متهم این پرونده را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 635 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.
به گزارش ایرنا گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می رود و روزانه ده ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان غربی گزارش می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.