به گزارش ایرنا سردار حبیب شهسواری شامگاه سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماکو اظهار داشت: آذربایجان امروز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هر سرمایه گذاری به راحتی می تواند در نقاط مرزی با خیال راحت سرمایه گذاری کند.
وی با اشاره به اینکه پاسدار و سپاهی از دل مردم و برای مردم است، افزود: دشمنان در تلاش برای ایجاد شکاف در بین مردم، علما و مسئولان هستند ولی به لطف خداوند همواره نقشه هایشان نقش بر آب شده است.
سردار شهسواری اضافه کرد: سپاه امروز در تمامی عرصه ها حضور دارد و با ورود جدی به عرصه های جهادی در کنار تامین امنیت در آبادانی کشوری در خط اسلام و انقلاب تلاش می کند.
امام جمعه ماکو نیز در این آیین گفت: خدمت به مردم فرصتی است که بر عهده یک مسئول گذاشته شده است و مسوولان در شرایط فعلی باید بیش از پیش برای خدمت به مردم تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی افزود: تلاش های سپاه برای ایجاد و تامین امنیت کشور و جامعه اسلامی پررنگ است.
به گزارش ایرنا پس از این جلسه سرهنگ پاسدار سیدمهدی غفاری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماکو معرفی و از زحمت های سرهنگ محمد حسین باقر لو قدردانی شد.
شهرستان ماکو با بیش از 97 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد و در امتداد مرزهای ایران با ترکیه و جمهوری خودمختار نخجوان واقع است.
7132/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.