امام جمعه سلماس بر لزوم آماده سازی جوامع بشری برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب عصر (عج) تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در مراسم جشن نیمه شعبان که باحضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین در پیاده راه شهید سوره ای سلماس برگزار شد، گفت: اعتقاد به منجی آخر زمان در بین همه ادیان وجود دارد، آنچه برای ما مسلمانان مخصوصا شیعیان اختصاص دارد اعتقاد به یک فردی کاملا مشخص است و ما منتظر ظهور آن هستیم .

وی افزود: بنابراین واژه انتظار ظهور در فرهنگ شیعه جزو باور‌های ما است و انتظار فرج هم یکی از عبادات محسوب می‌شود .

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: ما به خداوند و کمک‌های الهی باور داریم اعتقاد ما این است که همراه با هر سختی آسانی است کسی که انتظار فرج دارد در مقابل سختی‌ها تسلیم نمی‌شود امید به آینده دارد؛ این امید سرنوشت انسان را تغییر می‌دهد .

امام جمعه سلماس با تاکید بر ضرورت آماده سازی جوامع بشری برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب عصر (عج) اضافه کرد: بر اساس مفاد روایات ، پیروان اهل بیت (ع جوانان دینی و منتظران واقعی امام عصر (عج) وظیفه دارند جوامع بشری را از طریق رشد و توسعه فرهنگ مهدویت برای ظهور و حکومت جهانی آن بزرگوار آماده سازند .

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای گرامیداشت ایام ملی ، اعیاد اسلامی و برپایی آیین های با شکوه ، باید به قدری پر محتوا و یا کیفیت باشد که در آن تمام ابعاد مختلف جامعه اعم از توان مردمی ، اصناف و دستگاه های فرهنگی لحاظ شود .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.