حسین نیرویار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از 12 اردیبهشت سال جاری به مدت سه روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه این فوتبالیست سال گذشته نیز در چندین مرحله اردوی تیم ملی نونهالان ایران حضور داشت، بیان کرد: در اردوهای نخست که در تیر و شهریور ماه سال گذشته برگزار شد، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی و آرمان نیک روشن از آذربایجان غربی شرکت داشتند.
وی ادامه داد: هم اکنون «فاطمه شبان و سیده مهدیه محمودی نیا» 2 بازیکن عضو تیم همیاری ارومیه در ترکیب نهایی تیم ملی جوانان زیر 19 سال ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی ویتنام در اردو حضور دارند.
به گزارش ایرنا سحر محمدزاده، نگار آیرم، هدیه حسن زاده و مریم یکتایی نیز سال گذشته به اردوهای متعدد تیم ملی بزرگسالان، جوانان و نونهالان دعوت شده اند.
آذربایجان غربی طی سه سال اخیر از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که در سال 1396 تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.
همچنین متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان غربی هستند.
پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر 14 سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.
همچنین بلال اسماعیلی و سالار آقاپور 2 فوتسالیست ارومیه ای نیز با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشور خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی تبریز آماده می کنند.
این 2 فوتسالیست جوان ارومیه ای مهر ماه سال گذشته در رقابت های المپیک 2018 جوانان آرژانتین نیز حضور داشته وهفت گل برای تیم ملی ایران به ثمر رساندند.
7156/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.