جانشین فرمانده سپاه سلماس گفت: دشمن با بستن صفحات مجازی مسئولین سپاه نشان داد توان مقابله با این نهاد مردمی را ندارد و نمیتواند در مقابل روشنگری ها و اطلاع رسانی اقدامات این نهاد مردمی و انقلابی کاری از پیش ببرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سرهنگ میرکاظم کاظمی زاده در جشن بهشت در اردیبهشت بمناسبت فراررسیدن نیمه شعبان که باحضور اقشار مختلف مردم و مسئولین سلماس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، با تبریک این عید به همه مردم مسلمان جهان گفت: مردمی برگزار شدن اعیاد ماه شعبان اثرهای روحی و روانی فراوانی در بین شهروندان دارد .

سرهنگ کاظمی زاده اظهارکرد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های خدمات ‌رسانی و تامین نیازهای آن‌ها با حفظ مشارکت های مردمی در دستور کار ارگانهای خدماتی و فرهنگی قرار گیرد .

وی درادامه با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در ایام مبارک ماه شعبان خاطرنشان کرد: باید از فرصت اعیاد ماه شعبان در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محتواهای غنی استفاده‌ شود، دراین راستا می توان از ظرفیت های فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های فرهنگی در این خصوص بهره برد .

جانشین فرمانده سپاه سلماس تصریح کرد: دشمن با بستن صفحات مجازی مسئولین سپاه نشان داد توان مقابله با این نهاد مردمی را ندارد و نمیتواند در مقابل روشنگری ها و اطلاع رسانی اقدامات این نهاد مردمی و انقلابی کاری از پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: این نشانه های خیلی خوبی از باب شناخت عمیق تر ماهیت غرب و دولت مستکبر آمریکا است؛ تا آنهایی که با ساده اندیشی با این مسئله مواجه می شوند، بدانند که رفتار استکباری به چه معنا است و غربی ها برای اعمال سلطه چگونه تلاش می کنند .

سرهنگ کاظمی زاده بیان کرد: اعمال تحریم سپاه و سپس بستن صفحات آن در فضای مجازی، نشان دهنده ضعف آمریکا و بیان کننده این نکته است که آنها هنوز جرات نمی کنند در عرصه های جدی تر این مسئله ورود پیدا کنند؛ چرا که نسبت به تبعات رویارویی با سپاه واقفند و می دانند که آثار و هزینه های سنگینی برای آنها خواهد داشت .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.