به گزارش ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در این آیین که در سالن ورزشی 2 هزار نفری شهدای 17 شهریور این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه هموطنان ما در چندین نقطه کشور به دلیل وقوع سیل در وضعیت سختی به سر می برند، همه ما وظیفه داریم به کمک آنان بشتابیم. 
امیر رضاپور افزود: فعالیت ورزشی با روحیه مردانگی، مهربانی و نوع دوستی همزاد است که همین امر باعث شده ورزشکاران در کمک به مردم مناطق سیل زده پیشتاز باشند.
وی بیان کرد: این آیین با شعار 'لبخندت تعادل شهر را به هم می زند و تو بخند هموطن' برگزار شد تا یکبار دیگر لبخند بر لبان فرزندان سیل زده کشور بنشیند.
به گزارش ایرنا، در این آیین ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان از جمله ورزشکاران، پیشکسوتان، هیات های ورزشی، مربیان، داوران، باشگاه ها، سمن ها و خیران حضور داشتند که کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به سیل زدگان اهدا کردند.
در آغاز این آیین، باستانی کاران و ووشو کاران جوان این شهرستان و جمعی از کاراته کاران و کونگ فوکاران باشگاه سیمرغ نیز به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.
در جوار این آیین برنامه های شاد و مفرح، موسیقی و طنز توسط هنرمندان میاندوآبی اجرا شد و هیات والیبال این شهرستان نیز آثار و نقاشی ها و دست سازه های مربوط به این رشته را به نمایش گذاشت.
ایستگاه طراحی و نقاشی مناطق سیل زده کشور با هنرنمایی هنرمندان از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سمن اشک صدف سهند در این مکان از دیگر برنامه های جنبی این گلریزان بود.
در این آیین 150 میلیون ریال وجه نقد و مقداری هم اقلام ضروری از سوی جامعه ورزشی میاندوآب جمع آوری و به هلال احمر این شهرستان تحویل داده شد.
با وقوع سیل در روزهای آغازین امسال در استان های مازندران، گلستان، فارس، لرستان و خوزستان آسیب های زیادی به خانه ها و زیرساخت های شهری و روستایی این استان ها وارد شد که در این میان شهرهای «آق قلا» در استان گلستان و «معمولان» و «پل دختر» در استان لرستان متحمل بیشترین خسارت شد.
میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است. 
9871/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.