سرهنگ مجید محبعلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز بوکان در کنترل محور‌های مواصلاتی این شهرستان، از یک دستگاه پیکان وانت ۱۵۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی ارزش ریالی این میزان سیگار کشف شده را یک میلیارد و ۷٤۰ میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف و برای انجام مراحل قانونی به همراه پرونده تکمیلی به مرجع قضایی تحویل شده است.
سرهنگ محبعلی ادامه داد: در عملیات دیگری ماموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان از یک دستگاه سواری، ۹۹۷ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.
وی ارزش ریالی کالا‌های توقیف شده را، بیش از ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در همین راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.
به گزارش ایرنا بوکان یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به استان های عمقی کشور به شمار می رود.
بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 185 کیلومتری مرکز استان واقع شده است و مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان است.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.