مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: هم اکنون 2 میلیون و 506 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان هستند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمد حیرت انگیز در آیین تودیع ومعارفه رییس اداره ثبت و احوال شهرستان سلماس گفت: از ویژگیهای یک سازمان پویا، تحول گرایی آن سازمان است و هدف تحول گرایی تاثیرات بنیادین در جهت تعالی سازمان است و همه باید در راستای پیشبرد هدفهای سازمانی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.

حیرت انگیز با بیان اینکه هم اکنون 2 میلیون و 506 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند در استان هستند، افزود: از این تعداد 2 میلیون و 30 هزار نفر شامل 80 درصد واجدان شرایط، کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند .

وی تصریح کرد: دریافت کارت هوشمند ملی مزیت های بسیاری دارد که امکان دریافت الکترونیکی خدمات شهروندی از جمله این مزیت ها به شمار می رود .

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سازمان ثبت احوال کشور به عنوان متولی ثبت وقایع چهارگانه حیاتی طی دهه های اخیر توانسته است همزمان با رشد فناوری و بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز نقش به سزایی در تعالی سازمان و ارائه خدمت به مردم و دستگاه های اجرایی ایفا کند .

مرتضی اصغری فرماندار سلماس نیز در این مراسم با اشاره به انتخابات پیش رو در سالجاری گفت: یکی از اصلی ترین کارکردهای سازمان ثبت احوال در هنگام انتخابات است و بدون داشتن آمار دقیق نمی توان همه پرسی ها را اجرا کرد .

وی  گفت: اهمیت ثبت احوال در بحث انتخابات که تجلی دموکراسی است برکسی پوشیده نیست و این سازمان جز ارکان هیات اجرایی انتخابات است .

به گزارش ایسنا؛ در این آیین علیرضا رضاپور بعنوان رئیس جدید ثبت احوال سلماس معرفی و از خدمات ارزشمند بهمن آقاجان زاده رئیس سابق ثبت احوال سلماس با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.